Verzending & kosten

Wij doen al het mogelijke om uw bestelling zo zorgvuldig (1), zo discreet en zo snel mogelijk bij u te laten afleveren.
In principe kunnen producten die op werkdagen vóór 14.30 uur worden besteld, in België de volgende werkdag bij u thuis worden geleverd.
Verzendingen in België en naar het buitenland verlopen echter verschillend. Hieronder vindt u meer informatie.
Blijven bepaalde zaken voor u onduidelijk dan mag u ons gerust contacteren via [email protected]. Neemt u liever telefonisch contact op, dan kunt u ons bereiken op 056 41 91 48 (+ 32 56 41 91 48).

Verzendingskosten 
btw inbegrepen   
Afgeleverd 
op adres   
Afhaalpunt
Levering gratis 
bij bestelling   
België € 3,95 € 3,85 meer dan € 49
Nederland € 4,95 € 4,95 meer dan € 75
Frankrijk € 8,65 n.v.t. meer dan € 250
Groothertogdom Luxemburg en Duitsland € 9,00 n.v.t. meer dan € 250
Italië, Portugal en Spanje € 19,95 n.v.t. meer dan € 350
Zwitserland € 24,95 n.v.t. meer dan € 400
United Kingdom € 12,95 n.v.t. meer dan € 300 


VERZENDINGEN IN BELGIË
Levering



Om uw bestelling te ontvangen kunt u kiezen uit de volgende verzendmethoden van bpost
. Thuis, op een ander particulier of op een zakelijk adres. Hierbij kunt u zelf aangeven op welke datum u het pakje in ontvangst wilt nemen.
. Een afhaalpunt in de buurt of onderweg, overal in België en haal uw pakje af in een postkantoor, een postpunt, ... gedurende de openingsuren. Er verschijnt een lijst met afhaalpunten (postkantoor, krantenwinkel, supermarkt, tankstation, NMBS-station, …) in de buurt die getoond worden op een kaart en waarop u kunt inzoomen en kiezen.

Uw pakje wordt in principe de volgende werkdag door bpost aangeboden op de door u opgegeven bestemming in België (indien u vóór 14.30 uur heeft besteld en wij uw betaling hebben ontvangen).
Een bestelling die in het weekend of op feestdagen wordt doorgegeven kan, afhankelijk van bpost, iets later worden aangeboden of beschikbaar zijn.

U kunt uiteraard ook kiezen om uw bestelling (gratis) bij ons af te halen. Om dit vlot te laten verlopen kunt u met ons afspreken via [email protected] of op 056 41 91 48.
Overzicht

VERZENDINGEN NAAR NEDERLAND
LeveringDPD Pickup Point

Een levering naar Nederland kan met bpost (bpack World) naar een, door u opgegeven, particulier of zakelijk adres of met dpd Pickup Point naar een servicepunt worden uitgevoerd.
Uw pakje kan uiteraard iets langer onderweg zijn dan bij een levering in België, waarvoor onze verontschuldiging.
Overzicht

VERZENDINGEN NAAR FRANKRIJK
Colissimo laposte




Een levering naar Frankrijk kan met Colissimo laposte.fr naar een, door u opgegeven, particulier of zakelijk adres worden uitgevoerd. 
Uw pakje kan uiteraard iets langer onderweg zijn dan bij een levering in België, waarvoor onze verontschuldiging.
Overzicht

VERZENDINGEN NAAR HET GROOTHERTOGDOM LUXEMBURG, ITALIE, PORTUGAL, SPANJE, ZWITSERLAND EN DUITSLAND 
Levering


Een levering naar het Groothertogdom Luxemburg, Italië, Portugal, Spanje, Zwitserland en Duitsland kan met bpost (bpack World) naar een, door u opgegeven, particulier of zakelijk adres worden uitgevoerd.
Uw pakje kan uiteraard iets langer onderweg zijn dan bij een levering in België, waarvoor onze verontschuldiging.
Overzicht

OPVOLGEN VAN UW BESTELLING
Op het moment dat wij uw betaling hebben ontvangen (dit kan iets langer duren als u met een gewone bankoverschrijving heeft betaald) zal u van ons een bevestiging ontvangen.
Bij verzending sturen wij u een Track & Trace-code. Met deze code kunt u uw pakje volgen. Ga daarvoor naar bpost e-tracker / dpd parcel tracking / track a parcel laposte.fr om de code in te geven.
Meest voorkomende statussen op bpost e-tracker.
Informatie Colissimo.
Overzicht

GELDIGHEID LEVERINGSTERMIJN
De leveringstermijn van uw bestelde producten geldt vanaf het moment dat wij uw betaling hebben ontvangen.
Overzicht

ONVOORZIENE OMSTANDIGHEDEN
Niettegenstaande alle goede voorzorgen kan er tijdens iedere fase van de bestelling, betaling en levering iets fout lopen. Indien u een verkeerde bestelling heeft geplaatst, een verkeerd adres heeft meegedeeld, een verkeerde betaling heeft verricht, … dan kunt u altijd door ons worden geholpen. Wij raden u echter aan om tijdens uw bestelling alles grondig na te kijken. Aanvaard echter nooit een sterk beschadigd pakje of een geopende verpakking en schrijf op de ontvangstbon 'Beschadigd pakje' of open het pakje steeds in het bijzijn van de vervoerder om de toestand van de inhoud vast te stellen. Indien u een pakje ontvangt met een beschadigde of onvolledige inhoud bewaar dan steeds de verpakking. Neem indien mogelijk foto's. Voor een verdere afhandeling vragen wij u om ons te contacteren via [email protected]. Neemt u liever telefonisch contact op, dan kunt u ons bereiken op 056 41 91 48 (+ 32 56 41 91 48).
Overzicht

(1) Het biologische opvulmateriaal dat wij gebruiken in onze verpakkingen biedt een milieuvriendelijke, optimale en duurzame bescherming voor de producten. De opvulchips zijn immers 100 % biologisch afbreekbaar en volledig composteerbaar en vervaardigd uit natuurlijke en jaarlijks hernieuwbare bronnen. Ze lossen op in water en composteren zowel in de composthoop als in de grond. Ze geven geen gevaarlijke gassen vrij bij verbranding.

Over ons
Contact & FAQ
Veilig & kosteloos betalen
Achteraf betalen met KBC/CBCBewarenBewarenBewarenBewarenBewarenBewarenBewarenBewarenBewarenBewarenBewarenBewarenBewaren

Wij gebruiken cookies om onze website beter af te stemmen op uw voorkeur. Dat surft gemakkelijker. Gaat u hiermee akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
← Keer terug naar de backoffice    Professioneel advies en snelle levering ... Ontvang 5 % extra korting bij aankoop vanaf € 100 ... Gratis levering in België vanaf € 49 ... Veilig winkelen en geen extra kosten Verbergen