Niettegenstaande alle goede zorgen kan er iets verkeerd gaan. Bij ons heeft u een bedenktijd van 14 dagen om uw bestelling terug te zenden of om te ruilen. Bij terugzending zal het aankoopbedrag (kostprijs van het product of van de producten) worden teruggestort. De terugzendkosten zijn echter voor uw rekening indien u een fout heeft gemaakt.
Het spreekt echter vanzelf dat, om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne, verzegelde voedingssupplementen, gezondheids- en verzorgingsproducten die werden geopend niet kunnen worden omgeruild of teruggenomen.
Opgelet; een beschadiging van de goederen dient binnen een termijn van 5 dagen na levering aan ons gemeld te worden!
Wilt u een bestelling terugzenden? Voor een vlotte afhandeling vragen wij u om de volgende stappen (verplicht) in acht te nemen:
. neem met ons contact op via [email protected] en vermeld duidelijk het nummer van uw bestelling. U kunt hierbij ook dit formulier voor herroeping of terugzending gebruiken;
. wij sturen u onverwijld een ontvangstbevestiging van uw melding en richtlijnen voor terugzending;
. na ontvangst van uw zending sturen wij u daarvan opnieuw een bevestiging;
. het verschuldigde bedrag storten wij u binnen de 5 werkdagen terug.
Neemt u liever telefonisch contact op, dan kunt u ons bereiken op 056 41 91 48 (+ 32 56 41 91 48).
Let wel:
. Zonder voorafgaand contact wordt een terugzending niet aanvaard.
. Tijdens de duur van de verzending (hoe lang ook) voeren wij geen terugbetaling uit indien u om welke reden ook afziet van uw aankoop. Wij kunnen immers niet ingrijpen tijdens het verzendingsproces. Wij zijn ook niet verantwoordelijk voor een laattijdige levering van een pakje. Er is uiteraard wel een terugbetaling mogelijk als wij het pakje van u terug hebben ontvangen.
. Voor een terugbetaling of omruiling moet u op uw kosten de nieuwe producten (met de leveringsbon) in hun originele verpakking, intact en met alle mogelijke toebehoren (zoals handleidingen en documentatie) terugsturen naar het volgende adres: Supplementencenter.be, Korteweg 5, 8560 Moorsele, België.
. Wij zijn niet verantwoordelijk voor een vertraagde levering door bijvoorbeeld stakingen en de daardoor ontstane schade aan voedingsmiddelen met een beperkte houdbaarheid.
. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de gevolgen indien uw zending verloren gaat doordat u een verkeerd adres of verkeerde bestemmeling heeft opgegeven. Controleer dus altijd goed uw ingevoerde gegevens, naam, adres, telefoonnummer, ...
. Een door bpost verloren beschouwd pakje kan door ons worden vergoed.
Verzending & kosten